KAILA

(168)

KAILA je nova švedska blagovna znamka, ki ponuja eleganten švedski dizajn in kakovost - po dostopnih cenah. Njihov koncept temelji na klasičnem švedskem slogu oblikovanja, ki ga zaznamujejo minimalizem, eleganca in funkcionalnost - vendar s sodobnim pridihom.
< br /> Ponudba ogledal vključuje elegantna, okrogla ogledala v različnih velikostih, dizajnih in odtenkih stekel. Ogledala v brezčasnem dizajnu, ki ustrezajo vsem domovom in notranjim slogom.

Velikost
Barva
Material
Barva stekla ogledala
Brušenje robov
Izvor svetlobe
Več filtrov
    Filtri
    X

    Filtri

    • Velikost
    • Barva
    • Material
    • Barva stekla ogledala
    • Brušenje robov
    • Izvor svetlobe
    • Teža
      [g]
    • Cena
    Prikazovanje 1 - 100 od 168 izdelkov
    -28%
    KAILA Round Mirror - Thin Black 100 cm Ø

    KAILA Round Mirror - Thin Black 100 cm Ø

    114 na zalogi na spletu
    Manufacturer: KAILA
    This product will be discontinued when sold out
    Open 51040766 in admin

    165.55 € 229.95 €
    -10%
    KAILA Ogledalo Sharp 30x120 cm

    KAILA Ogledalo Sharp 30x120 cm

    87 na zalogi na spletu
    Manufacturer: KAILA
    This product will be discontinued when sold out
    Open 51048155 in admin

    116.96 € 129.95 €
    Prikazovanje 1 - 100 od 168 izdelkov

    KAILA

    Beseda ”KAILA” je havajščina in pomeni ”slog”. Preprosta beseda s preprostim pomenom, ki se odlično poda blagovni znamki, kot je KAILA. Blagovna znamka, ki ponuja kakovost in elegantno švedsko oblikovanje – po razumnih cenah. Oblikovanje, ki je elegantno, preprosto in dostopno.

    Večno trendovski dizajn

    Oblikovalski koncept je sodobna izvedba klasičnega švedskega oblikovalskega sloga, ki ga zaznamujejo eleganca, funkcionalnost in minimalizem. KAILA-ine notranje podrobnosti imajo večno trendovski dizajn, ki mora preživeti leta in leta, ter se prilega vsem domovom in notranjim slogom. Notranje detajle, ki se zdijo trendovski v trendovskem domu, in klasični v klasičnem domu.

    Izdelki za vsakogar

    Dostopnost je velik del filozofije blagovne znamke KAILA. Izkoriščali so dejstvo, da elegantno oblikovanje, funkcionalnost in kakovost ne pomenijo nujno visoke cene. KAILA želi ponuditi kakovostne in stilsko prepričljive izdelke – za vsakogar.

    Eleganta funkcionalnost

    Slog in funkcionalnost se odlično ujemata; stvari, ki so praktične za uporabo, so lahko tudi lepe za videti. Ogledalo je odličen primer tega. Notranji dodatek, katerega funkcijo uporabljamo dnevno, ko se oblačimo, urejamo, in pripravljamo na to, kar dan ponuja. Notranji dodatek, brez katerega bi se težko znašli – iz več praktičnih razlogov. Zato je ogledalo postalo vedno bolj prisotno v naših domovih in že vrsto let nazaj skoraj tako cenjeno zaradi svojih dekorativnih lastnosti kot zaradi svojih funkcionalnih značilnosti.

    Sortiment ogledal

    V KAILA-inem asortimanu ogledal se nahajajo različne velikosti, barve in izvedbe. Kar jim je vsem skupno, je stilnost in eleganca. Ogledala so zelo priljubljena in asortiman se širi; ogledala, ki so na voljo danes, so:

    Tanko, okroglo ogledalo brez okvirja

    Okroglo ogledalo v vsej svoji elegantni preprostosti. Ogledalo je zelo tanko in nima okvirja, kar pomeni, da se enostavno zlije v vsak dom in notranji slog. To elegantno, okroglo ogledalo je na voljo v več različnih velikostih.

    Okroglo ogledalo s fasetastim robom

    Ta varianta ima enak eleganten izraz kot zgoraj omenjeno okroglo ogledalo, vendar z dodatnim elegantnim detajlom v obliki fasetastega roba. To ogledalu daje nekoliko bolj klasičen in malce bolj ekskluziven videz. Tudi to okroglo ogledalo je na voljo v več različnih velikostih.

    Okroglo ogledalo s toniranim ogledalnim steklom

    Ogledala s toniranim ogledalnim steklom so učinkovita in izstopajo na prefinjen način. Izberite odtenek, ki se ujema z odtenki vaše notranje opreme, ali izberite odtenek, ki ustvarja učinkovit in stilsko prepričljiv kontrast. Odtenki, ki so danes na voljo, so zlata, rožnato zlata in siva. Vsak ogledalni odtenek je na voljo v več različnih velikostih.